ინტეგრირებული გაკვეთილის გეგმა



     გაკვეთილის გეგმა (ხელოვნება,  ისტ)

გაკვეთილის თემა

იაკობ ნიკოლაძე
სწავლების
I-საფეხური      V –კლასი
მასწავლებელ
ხელოვნება–ირინა სოსელია

ისტ–მანანა ლოგუა

მოსწავლეთა  რაოდენობა

9
გაკვეთილის სასწავლო მიზნები საგნების მიხედვით
მოსწავლეს გავაცნოთ დიდი ქართველი მოქანდაკის იაკობ ნიკოლაძის შემოქმედება, გამოვუმუშავოთ ხელოვნების ნაწარმოებში ისტორიული პირების ამოცნობის უნარი; ასევე, იმ ისტორიული მოვლენის ამოცნობის უნარი, რომელმაც შთააგონა შემოქმედს კონკრეტული ნაწარმოები. მოსწავლეს გამოვუმუშავოთ ხელოვნების ნიმუშებზე და კონკრეტულ ქართველ შემოქმედზე ინფორმაციის მოძიების და კლასის წინაშე წარდგენის უნარ–ჩვევა.
მუშაობა საოფისე პროგრამაში -(Word. , Power Point) .
ისტ––––ინტერნეტის   საძიებო სისტემის   Googleგამოყენება, ინფორმაციის მოძიება, გადმოწერა და ამ ინფორმაციის შენახვა.

ესგით მისაღწევი შედეგები/ინდიკატორები საგნების მიხედვით
ს.გ.V.5. ქმნის/ აფორმებს სასკოლო სტენდს
ს.გ. V.11. ამოიცნობს ისტორიულ ან ლიტერატურულ პერსონაჟებსა და ისტორიულ მოვლენებს ხელოვნების ნიმუშებში
ს.გ. V.12 მოიძიებს ინფორმაციას რამდენიმე ცნობილი ქართველი მხატვრის , მოქანდაკის შესახებ და წარმოადგენს კლასის წინაშე
ს.გ. V.13.აგროვებს და აცნობს თანაკლასელებს ინფორმაციას ცნობილი ხელოვანის  შემოქმედებაზე და მსჯელობს მის მნიშვნელობაზე

აქტივობა და დროის ორგანიზება
1. მასწავლებლის საუბარი –5წთ.
2. კითხვა პასუხი და ინფორმაციის მიწოდება_ 10 წთ
3.კონკრეტული ნიმუშის აღწერა–10წთ
4.მოსწავლის პრეზენტაცია-10წთ 5. სტენდის შექმნა -10 წ

კლასის ორგანიზების ფორმა

ინდივიდუალური, წყვილებში
სასწავლო მასალა და რესურსები
სახელმძვანელო, სამუშაო რვეული, ფორმატი სტენდისთვის მარკერები,კომპიუტერები, კომპიუტერული პროგრამა ( MS Word, Power Point) .

შეფასების საგანი და პროცედურები
ხელოვნების ნაწარმოებში ისტორიული პირის ამოცნობა, კონკრეტულ შემოქმედზე და მის ნამუშევრებზე ინფორმაციის შეგროვება და დამუშავება




                                         ანგარიში - ,, იაკობ ნიკოლაძე“

ანგარიში ინტეგრირებული გაკვეთილის ჩატარების შესახებ
გაკვეთილის  ჩატარების დღე:

სკოლა           ჩხორიის საჯარო სკოლა                                  კლასი  V

მასწავლებელი   ირინა სოსელია                           საგანი  სახვითი ხელოვნება
ძირითადი თემა/საკითხი
იაკობ ნოკოლაძე მსოფლიო დონის მოქანდაკე
მისაღწევი შედეგები თავდაპირველი გეგმის მიხედვით
ს.გ.V.5     ს.გ.V.11       ს.გ.V.12. ს.გ.V13.
საკვანძო მეთოდები/სტრატეგიები
მუშაობა ინდივიდუალურად, ინტეგრირება ქარტულთან, ისტ–თან
ძირითადი სასწავლო რესურსები
ფ    ფორმატის ქაღალდი  სტენდისთვის,  წებო, მაკრატელი,სახელმძვანელო, სამუშაო რვეული, ფორმატი სტენდისთვის მარკერები,კომპიუტერი, კომპიუტერული პროგრამა ( MS Word, Power Point) .
გაკვეთილის შედეგები
რამდენად მიაღწიეს მოსწავლეებმა გეგმით განსაზღვრულ შედეგებს
მოსწავლეებმა მოიძიეს საინტერესო მასალები ცნობილი მოქანდაკის ბიოგრაფიაზე და შემოქმედებაზე,  მასწავლებლის დახმარებით შექმნეს სტენდი
უფრო მეტად რომელი შედეგების მიღწევით ხართ კმაყოფილი
 მოსწავლეებმა გამოავლინეს ხელოვნების ნიმუშებზე დაკვირვების, მსჯელობის, ინფორმაციის მოძიების, კლასისის წინასე წარდგენის, პრეზენტაციის უნარი
რა გავლენა იქონია გაკვეთილზე გამოყენებულმა სტრატეგიებმა მოსწავლეთა ჩართულობასა და აქტიურ სწავლაზე
მოსწავლეებისთვის სახალისო იყო, სტენდის გაფორმება , პრეზენტაცია სლაიდების ჩვენებით
რა გავლენა იქონია გაკვეთილზე გამოყენებულმა სტრატეგიებმა მოსწავლეთა პროდუქტიულ ინტერაქციაზე
მოსწავლეები ინტერესით ეკიდებოდნენ ერთმანეთის ნამუშევრების როგორც წარმოდგენას, ასევე შეფასებას
რაზე მეტყველებს მოსწავლეთა ნამუშევრები


მოსწავლეები დიდი ენთუზიაზმითა და პასუხისმგებლობით მოეკიდნენ საქმეს, მაქსიმალურად ხარისხიანად შეასრულეს იგი და წარმოადგინეს კლასის წინაშე.
რა აითვისეს მოსწავლეებმა



გა. ხელოვნების ნაწარმოებში ისტორიული პირების ამოცნობის უნარი; ასევე, იმ ისტორიული მოვლენის ამოცნობის უნარი, რომელმაც შთააგონა შემოქმედს კონკრეტული ნაწარმოები. ხელოვნების ნიმუშებზე და კონკრეტულ ქართველ შემოქმედზე ინფორმაციის მოძიების და კლასის წინაშე წარდგენის უნარ–ჩვევა.
უფრო მეტად რომელი უნარების განვითარება ან გავარჯიშება იკვეთება
ცოდნის გამოყენების, შემოქმედებითი აზროვნების,  სამუშაოს დროში განაწილების, წარმოსახვითი აზროვნების
თქვენ რა გამოგივიდათ ყველაზე უკეთ
მოსწავლეებისათვის სწორი ინსტრუქციების მიცემა
რა სტრატეგიით დააინტერესეთ და ჩართეთ მოსწავლეები
სტენდის გაფორმებით, სტენდზე წარმოდგენილი ნამუშევრების პრეზენტაციით


როგორ შეიცვალა გაკვეთილის სამოქმედო გეგმა მსვლელობის პროცესში და რატომ
არ შეცვლილა
ამავე გაკვეთილის ხელახლა ჩატარების შემთხვევაში რას შეცვლიდით
მეტ დროს დავუთმობდი თვითშეფასებას
როგორ გააუმჯობესებდით საკლასო გარემოს, სასწავლო აქტივობებს, სტრატეგიებს/მეთოდებს, ინსტრუქციებს, მოსწავლეთა დაჯგუფებას, სასწავლო რესურსებს, მოსწავლეთა შეფასებას და სხვა
მეტ დროს დავუთმობდი თვითშეფასებას და შეფასებას






                                                                                         ირინა სოსელია


                                                                                   5 თებერვალი 2013  წ.
 




ი.ნიკოლაძე from irinagusha


                                            

Комментариев нет:

Отправить комментарий